پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تاکید کرد:


باید در تلاش برای اخذ نمره قبولی از مردم بود

تاریخ انتشار: 1397/12/23

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بر تلاش برای اخذ نمره قبولی از مردم در نحوه خدمات رسانی تاکید کرد.

مدیرکل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در نشست آمادگی مجتمع های خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروز۹۸ گفت: توسعه ‌و کیفی سازی خدمات بویژه در ایام نوروز یکی از اولویت های مورد تاکید مسوولان رده بالای کشور است و باید با تمام قوا سعی در تحقق این مهم و اخذ نمره قبولی علی الخصوص از سوی مردم باشیم.

ارسلان شکری با اشاره به اهمیت مجتمع های خدماتی و رفاهی در توسعه گردشگری و ایمنی سفرهای جاده ای افزود: بین این مجتمع ها و جایگاهداری تفاوت بسیاری وجود دارد و می بایست با رعایت تمامی جوانب کار از جمله نظافت، تامین زیرساخت های اقامه نماز،  بهداشت رستوران، ارایه محصولات با کیفیت و‌همچنین تنوع در خدمات آنچه رسالت مجتمع های خدماتی و رفاهی است قابل دستیابی شود.

وی هدف جذب حداکثری مسافر  و گردشگر را نه به صورت شعاری بلکه بعنوان یک هدف و نقشه راهکارت تاکید قرار داد ‌یادآور شد: آذربایجان غربی قابلیت تبدیل شدن به هاب لجستیکی کشور را دارد و ضرورت آن تامین زیرساخت های لازم از جمله مجتمع های خدماتی و رفاهی است.

این مقام مسول از افزایش بازرسی های محسوس و نامحسوس از این واحدهای خدماتی و رفاهی جاده ای در ایام نوروزخبر داد و اظهار کرد: با تمام توان از مجتمع های خدماتی و رفاهی فعال حمایت و با واحدهایی که شاخصه های مدنظر را رعایت نکنند برخوردار خواهد شد.

در ادامه این جلسه سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی و رفاهی در خصوص توسعه خدمات تبادل نظر کردند.



























مشخصات:
نظرات: *