پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی



​جلسه ارزیابی طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برگزار شد

تاریخ انتشار: 1397/01/08

جلسه ارزیابی طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برگزار شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه ارزیابی طرح نوروزی اینط رح که با حضور معاونین و روسای ادارات اداره کل برگزار شد، با تقدیر از فعالیت های شبانه روزی مجموعه در خدمات رسانی به مسافران نوروزی گفت: طرح نوروزی که از 25 اسفند ماه سال 96 آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت فرصت مناسبی بود تا اتحاد و یکپارچگی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به نمایش درآید و اقدامات و بازدیدهای انجام شده بدون درنظر گرفتن سمئولیت توسط کلیه عوامل ذیربط ستودنی و قابل افتخار است.

ارسلان شکری ادامه داد: چگونگی ارائه خدمات گذشته از اینکه توسط تیم های بازرسی اداره کل به دقت رصد می شود، تیم هایی نیز از طرف نهاید ریاست جمهوری وس ازمان بازرسی این اقدامات را به صورت نامحسوس زیرنظر دارند و امیدوارم با تلاش کلیه همکاران بتوانیم کارنامه قابل قبولی از اجرای طرح نوروزی داشته باشیم.

وی با اشاره به وجود 17 شهرستان و 15 اداره شهرستانی و 5 پایانه مرزی در سطح استان عنوان کرد: باید در هریک از شهرستان های 16 الی 20 اکیپ و گشت راهداری فعالیت کنند که همراهی پلیس در اینخصوص می تواند بر تاثیرگذاری بیشتری اقدامات راهداری مثرثمر باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همچنین بر مسئولیت پذیری بیشتر مدیران فنی شرکت های مسافربری تاکید کرد و افزود: طی بازرسی های بعمل آمده از شرکت های مسافربری باید بر نحوه فعالیت مدیران فنی بیش از پیش توجه شود چراکه سلامت مسافران و راننده رابطه مستقیمی با چگونگی عملکرد مدیران فنی دارد.

حسن باغبان تصریح کرد: متحدالشکل بودن گشت های مستقر در راههای ارتباطی و حضور فعال در جاده های استان تاثیربسزایی در ایجاد حس امنیت بین مترددین دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر ضرورت نصب منشور حقوق مسافر در نظر عموم یادآور شد: شماره پیامک 3000143 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و 10002026 اداره کل استان آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران و خدمات گیرندگان محترم است و می بایست به اطلاع عموم مردم برسدو.

بهزاد برقی خواستار توجه بیش از پیش به آشکارسازی راهدارخانه ها و گشت های راهداری از طریق نصب بنر، لباس های متحدالشکل و چراغ های گردان برروی ناوگان راهداری شد.

در ادامه این جلسه حاضرین در خصوص نقاط قوت و ضعیف اجرای طرح نوروزی بحث و تبادل نظر کردند.

 


 ​



























مشخصات:
نظرات: *