پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی



​کسب رتبه دوم کشوری مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی در زمینه پاسخگویی به تماس های مردمی

تاریخ انتشار: 1395/11/04

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در زمینه پاسخگویی به تماس های مردمی در رتبه دوم استان های برتر کشور قرار گرفت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: روزانه به صورت متوسط 740 تماس مردمی در مرکز مدیریت راههای استان ثبت و پاسخ داده می شود که جمع کل تماس های مردمی ثبت شده از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 180 هزار مورد است.

وی از بروز رسانی سامانه تلفن گویای 141 در 6 نوبت بصورت روزانه خبر داد و یادآور شد: آذربایجان غربی در این زمینه با کسب98 امتیاز رتبه 2 کشوری را به خود اختصاص داده است و در زمینه ارسال به موقع و ثبت سوانح در سامانه نیز با کسب 56 امتیاز در رتبه 3 کشوری قرار گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: تعداد کل تماس های ثبت شده مردمی در سامانه مرکز مدیریت راههای استان نسبت به سال گذشته از رشد 17 درصدی حکایت دارد که از 180 هزار تماس 179 هزار تماس موفق و مابقی ناموفق بوده است.​



























مشخصات:
نظرات: *