پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی



​عذرخواهی مدیرعامل شرکت مسافربری عدل ارومیه (تعاونی 7) از بروز اختلال در نحوه خدمات دهی

تاریخ انتشار: 1395/04/21

مدیرعامل شرکت مسافربری عدل ارومیه (تعاونی 7) از بروز اختلال در نحوه خدمات دهی ناوگان مسافربری این شرکت عذرخواهی کرد.

مدیرعامل شرکت مسافربری عدل ارومیه (تعاونی 7) در پیامی در خصوص دلایل اختلال در نحوه خدمات دهی ناوگان مسافربری این شرکت به شرح زیر اعلام کرد:

دو دستگاه اتوبوس متعلق به ناوگان مسافربری غیر بومی فعال در مسیر ارومیه تهران موظف به جابجایی مسافران در روز یکشنبه مورخ 95/4/20​از مبدا ارومیه بودند که بدلیل تاخیر در عزیمت به شهرستان ارومیه موجب به تعویق افتادن ساعت حرکت شدند، از طرفی علت توقف و بازگشت یکی از این دو دستگاه اتوبوس توسط پلیس راه نه به جهت بروز تخلفات بلکه به دلیل عدم استفاده این اتوبوس ​از سیستم جدید سپهتن بود که موجب معطلی و آزرده خاطر شدن مسافران گرانقدر گردید، لذا بدینوسیله شرکت مسافربری عدل ارومیه ضمن پوزش از کلیه مسافران محترم این دو سرویس به اطلاع می رساند آماده بازپرداخت بهای بلیط و جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی تحمیل شده به این عزیزان است.

تلاش برای خدمات رسانی مطلوب و بهینه به مسافران عزیز و تلاش در جهت کسب رضایت و اعتماد آنان همواره از اولویت های کاری این شرکت به شمار می رود و کارنامه کاری ما نیز گواهی بر این ادعا است، ضمن عذرخواهی از اتفاق پیش آمده امید است از این پس نیز همچون گذشته خدمات این شرکت با اقبال و اعتماد عمومی مردم عزیز همراه بوده و تمامی مجموعه شرکت مسافربری عدل ارومیه (تعاونی7) نیز در مسیر بیش از پیش کوشا و ساعی خواهند بود.​



























مشخصات:
نظرات: *